Beskrivningsbild

Beskrivningsbild
Kontakta mig på danielgiertz caspianandmiranda com

Sökning

Om du har hittat den här bloggen genom att googla och inte förstår varför du fick upp den här bloggen, så skriv det du sökte efter i sökrutan nedan, så hittar du det förmodligen.

Sök i den här bloggen

fredag 4 mars 2011

Varför googlar människor "daniel giertz"?

Jag har sett i statistiken över vilka som besöker den här bloggen att det är 23 personer som hittat min blogg genom att googla [daniel giertz], varav 5 den senaste månaden. Vilka är alla dessa som googlar mitt namn? Jag söker inga jobb just nu. Är det någon annan som heter som jag, som nyss har skickat ut en massa cv-n eller är det vänner till mig som googlar för nöjes skull? Hittade du den här bloggen genom att googla [daniel giertz], så skriv gärna i kommentarsfältet varför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar