Beskrivningsbild

Beskrivningsbild
Kontakta mig på danielgiertz caspianandmiranda com

Sökning

Om du har hittat den här bloggen genom att googla och inte förstår varför du fick upp den här bloggen, så skriv det du sökte efter i sökrutan nedan, så hittar du det förmodligen.

Sök i den här bloggen

torsdag 30 juni 2011

En beskrivning av bloggen

Jag som har bloggen är centerpartist, vilket lyser igenom i blogg- inläggen. Att jag är kristen avspeglas också ibland.

Bloggen försvarar en marknadsliberal samhällssyn med betoning på en liberal arbetsmarknad. I övrigt berör den flykting- och invandringsfrågor, kristna ämnen, välfärdsfrågor, kvinnofrågor och mänskliga rättigheter. Jag tar mig också friheten att skriva om vadhelst jag vill, oavsett om det faller inom ovanstående beskrivning eller inte.

Prenumerera på den här bloggen.

Några rekommenderade inlägg:

Nakenhet
Om bostadsbrist
Flexibel arbetsmarknad bättre än muslimsk helgdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar